maandag 19 oktober 2009

Outfit of the day [4]

Jeeeuj ik heb eindelijk vakantie! :) Lekker een weekje herfst vakantie. Ben al een hele tijd verkouden dus was er wel aan toe! Heb een leuk weekend achter de rug, zaterdag uit geweest en zondag ballenmeisje bij Heren 1... dat is op de hockey, dan moet je een hele wedstrijd aan de lijn staan met ballen, als er dan een bal over de lijn word gespeeld moet je gauw een bal voor ze neerleggen, en zo staan er elke wedstrijd 6 mensen uit andere hockey teams aan de lijn. Deze week was mijn team dus de pineut! Het was super koud.. en ik stond ook nog eens bij de middellijn bij de duck-outs, dus tussen 2 schreeuwende coaches in! Echt wat heb ik een binnenpretjes gehad, wat ik allemaal wel niet heb gehoord, haha. Nou bij deze nog even een outfit fotootje. Niet veel bijzonder want heb nog niks gedaan vandaag, erg toch?! Vanavond ga ik naar me vader en ik wil natuurlijk Benelux Next Top Model zien! Normaal hockey ik altijd op maandag avond maar omdat het vakantie is hebben we geen trainingen. Dus kijk ik de herhalingen op zondag.. Wat ik aan heb: Blous - DenimCo via ebay / basic zwart jurkje - h&m / basis zwarte legging - new look / korte motor laarsjes - v&d



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen