vrijdag 6 november 2009

H&M bestelling :]

Vandaag heb ik een h&m bestelling geplaatst. De 3 shirtjes links en het rokje zijn basics uit de sale, het jurkje ga ik aandoen met een schoolfeest, het thema is 'Fuck you, i'm famous' en ik ga met 4 andere meiden samen als de Spice Girls, haha. Het jurkje vind ik al heel lang leuk maar elke keer toch maar niet besteld.. nu ik hem ook aan ga doen op het feest heb ik hem dan eindelijk besteld! :) Ben heel erg benieuwd! De enkellaarsjes had ik al gepast in de winkel maar daar kan je niet echt kijken of je er op kan lopen, en ik vind ze zoooo mooi, dat ik ze gewoon heb besteld en dan zie ik wel of ik er op kan lopen en ze hou. Levering van de bestelling is half november.

4 opmerkingen:

  1. mooie bestelling! de schoenen heb ik ook, ben er erg blij mee!!
    zijn dat jouw armen+handen in je header? Supermooie sieraden dan zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laarsjes en dat jurkje vind ik echt super! Dat rokje ook trouwens! haha alles!
    Je hebt inderdaad, zoals Laura hierboven zegt, echt een supermooie header!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ook geen hakkenheld, maar deze lopen inderdaad erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen! Laarsjes zijn heel leuk & het jurkje heb ik zelf ook =D

    BeantwoordenVerwijderen