maandag 30 november 2009

Photography [7]

Gister heb ik gefotografeerd met Nicole, nouja, zij speelde als model voor mij, super leuk! Ik moet namelijk voor school voor het vak Fotografie een fotoboekje maken met je mooiste foto's erin. En dat moet ook over je interesses gaan. Nu heb ik dus bedacht dat ik eerst een deel doe met ongeveer 5 foto's over 'gewoon' dus van alles en nog wat fotografie. En een deel over mijn interesse 'mode'! Voor dat deel heb ik dus gister gefotografeerd. Ik ga nog niet alles op internet zetten voordat ik het boekje gemaakt heb, maar hier alvast een voorproefje! Haha.






7 opmerkingen:

  1. Eerste id inderdaad gaaf!

    Thanks voor je bericht, hij is van H&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de 1e foto is echt tof! coole trui ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de fotos heel mooi, vooral die eerste idd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o mijn god nina . die 2e mag je eventjes gaan verwisselen voor een andere :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ik heb er al een andere foto neergezet :p

    BeantwoordenVerwijderen