vrijdag 6 november 2009

Snake ring

Gisteravond was ik in de stad met een vriendin, toen we langs de kruidvat liepen zag ik dat ze een hele leuke actie hadden. Namelijk 30% korting op alle make-up! Ik heb meteen 3 potjes nagellak van essence gehaald, een donkergroene (leek me wel leuk voor kerst, hihi), een rood/paarse en een top-coat. Sinds een maand of 2 ben ik helemaal nagellak-verslaafd. Binnen zo'n korte tijd heb ik nu al 13 potjes.. Maar om even terug te komen op waarom ik deze post schreef, haha, ik was dus bij de kruidvat en keek ook even tussen de sieraden rekken. Toen zag ik opeens deze gave snake-ring voor maar 4,95euro! Ben er heel erg blij mee (ondanks dat ze hem hier thuis afschuwelijke vinden, ze noemen het een gothic ring, hahaha). Maar ik vind hem geweldig!




 P.s. sorry voor de slechte foto.

8 opmerkingen:

  1. aah heel vet! (ik heet ook nina! wat een mooie naam :D) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goede tip! ik ga binnenkort ook maar eens kijken daar! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kruidvat?! haha, verrassend! maar mooi is ie zeker! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah super! die wil ik ook hihi even kijken bij de kruidvat dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ik vind hem tof! en de kleur van je nagels mooi.

    BeantwoordenVerwijderen