donderdag 31 december 2009

2009


Nog een paar uur en dan is het alweer 2010. Maar wat was het een jaar, dat 2009. Voor mij een goed jaar, waarin ik mezelf heb kunnen ontwikkelen. Het jaar waarin ik geen puber meer was, en een echte 17-jarige werd. Het jaar waarin ik van opleiding ben veranderd, een super toffe zomer gehad heb bij de Nationale Sportkampen, het jaar waarin ik samen met mijn moeder op vakantie ben geweest, op een heel leuk hockeytoernooi ben geweest, een hele lieve hond erbij kregen, waarin ik een punt achter mijn 3-jarige relatie met mijn nu dus ex heb gezet, waarin ik mijn blog ben begonnen, het jaar waarin ik zelfstandiger ben geworden en vooral steeds gelukkiger ben geworden!

Nu zijn het de laatste uurtjes van 2009. Ik ga gezellig beneden soep eten, hapjes klaar maken en lekker op de bank zitten met familie. Ooh en ik heb nog een half staatslot gekregen van mijn oma dus laten we hopen dat ik wat win haha! Vannacht ga ik met Nicole in de stad rondhangen, we hebben voor geen feest een kaartje en voor de stad geen bandje (zonder bandje kom je geen een kroeg in) maar toch gaan we erheen. We willen niet thuis zitten maar juist lekker lol maken! Mensen kijken, milkshakes drinken, foto's maken, kletsen, vuurwerk kijken, lol maken en lachen.. :)

2 opmerkingen: