dinsdag 15 december 2009

Gala

Afgelopen vrijdag had ik een gala waar ik met twee vriendinnen heen ging. Het gala was van een school uit mijn woonplaats waar ook vooral veel mensen heen gaan die er niet op school zitten (like us). Voor mij was het de tweede keer dat ik naar dit gala ging en het was weer erg leuk! Alleen nu ik 17 (bijna 18!! haha) ben was ik wel wat te oud.. de gemiddelde leeftijd was volgens mij 15/16 jaar, sommige waren zo klein dat ze zelfs schattig waren, haha! Ik had trouwens mijn h&m enkellaarsjes aan met een hak van 10 cm en ik had ontzettend zere voeten (ook niet raar, ik loop nooit op hakken!), maar ondanks de lage leeftijd en zere voeten was het echt heel erg leuk en vooral gezellig. En een tip voor zere voeten: alcohol en lekker door dansen! (de eerste foto is trouwens bewerkt, kan je ook wel zien maar toch haha, want er was geen rode loper.... haha).


Nicole - Nina - Susan

1 opmerking:

  1. All such chic outfits!

    Lovely blog!

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen