zaterdag 26 december 2009

Outfit of the day [7]

Kerst 2009 is alweer ten einde. Wat ging dit jaar snel zeg! Ik heb in ieder geval een leuke kerst gehad. Donderdag bij mijn oma geweest met mijn vader enzo, vrijdag lekker films gekeken en gegourmet bij mijn vader en savonds weer naar mijn moeder gegaan. Vandaag met mijn moeder naar mijn oom & tante & neef geweest wat erg gezellig was. Spelletjes gedaan, film gekeken en (weer) gegourmet! De kerst-kilo'tjes zitten er dus wel weer aan, haha! Het oufitje wat je hieronder ziet is van vrijdag, toen vierde ik dus niet echt kerst (dat deden we donderdag omdat dat beter uit kwam). Wat ik droeg: Blouse - Primark / Broek - Primark / Bangles - Action / Armband - Primark. (Ja, ik ben afgelopen woensdag wezen shoppen in Rotterdam!! Vandaar de primark dingen.. ik zal binnenkort even een shopverslagje doen!)


2 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd wat je nog meer van de primark hebt. Het was vast een leuke kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you! :) :) I want to write a little summary in the end of each post, but i keep forgetting it all the time!! :P I´ll try it again!

    BeantwoordenVerwijderen