maandag 21 december 2009

The snow make me smile

Het is hier zooooo koud de afgelopen weken! Toen ik zaterdag ochtend de deur uit ging was het -16 graden, en savonds op het nieuws hoorde ik dat het ergens in Nederland -18,2 was! Wow! Vandaag is het iets van -2 en dat is wel lekker. De sneeuw is zo mooi! Het is alsof iedereen gelukkiger is met sneeuw. Net als dat de zon schijnt in de zomer. Als ik uit mijn slaapkamer raam kijk zie ik geen trieste winterdag maar een mooie winterdag met veel, veel sneeuw. I like it!  


3 opmerkingen:

  1. Mooie foto!
    Hier is de sneeuw alweer bijna weg helaas. Het is zo mooi, die witte wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My compliment for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog

    CLICK PHOTOSPHERA

    Even week another photo album

    Merry Christmas,greetings from Italy,

    Marlow

    BeantwoordenVerwijderen