zondag 27 december 2009

Special days

Voor het vak grafische vormgeving moesten we een collage maken in photoshop over jezelf, je vrienden, familie, hobby's etc, en hieronder zie je mijn collage. Ik heb nog geen beoordeling gekregen. Ik ben er niet super trots op ofzo, haha, het is natuurlijk geen meesterwerk, maar een simpele 'collage'.. maar het leek me wel leuk om hier te posten, omdat hier ook foto's in staan van mij uit het dagelijks leven zeg maar, dus geen outfit foto of een 'gemaakte' foto (voor bijvoorbeeld fotografie) maar dus gewoon real life!


Van links naar rechts: Nationale sportkampen (vakantiewerk met kinderen) - met twee meiden uit me klas - papa en zus - ik met de engelse vlag - Met onze 2 honden - hockeyen - Nationale sportkampen met twee andere begeleidsters - hockey toernooi - met mama - met mijn zus in 2006 volgensmij - Nationale sportkampen met een lieve vriend - gala met 2 vriendinnen - Nationale sportkampen met een lieve vriendin!

1 opmerking: