vrijdag 15 januari 2010

Bring your own

Vandaag moest ik voor het vak Etaleren mijn eindkast maken. Ons project heette 'Bring your own', je moest een eigen sterk merk product uit kiezen en daar een etalage van maken. Ik heb gekozen voor mijn Nike SB schoenen. De bedoeling is dat je zelf dingen creëert, maakt en meeneemt en dus niet uit gaat van spullen die er al op school zijn. Zo heb ik de LP platen zelf gekocht en beschilderd (nouja, bespat met verf). Ik was een beetje bang dat het niet leuk zou worden, omdat ik alleen de platen en de veters had, (van het skate boardje wist ik wel dat ze deze op school hadden), maar uit eindelijk is het een mooi geheel geworden. De lerares was helemaal happy (terwijl we een beetje de pik op elkaar hebben.. haha). Ik heb alleen maar G's gekregen, dat zijn er 8! (We werken met: Onvoldoende, Voldoende, Goed). Ook heeft de lerares gevraagd of ik mijn etalage opnieuw wil opbouwen met de open dagen, dat voelde als een groot compliment! Mijn eerste halve schooljaar zit er op, en die is dus goed afgesloten vandaag. Volgende week hebben we workshops, herkansingen en een hele leuke excursie: we gaan naar de efteling! Dit is allemaal als afsluiting van het eerste half jaar. Volgende week maandag begin je ieder in een nieuwe klas. Je hebt namelijk een richting moeten kiezen (2D of 3D, ik heb 3D gekozen).



11 opmerkingen:

  1. Wauw!! Zo vet gedaan :D Ik zou t zo in mn huiskamer willen hebben haha zou dr uren naar turen! Luvin the sneaks too btw. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the color of these, love the rings below, and love your headerr
    xx
    blogg-gorgeous and will definitely be back again soonn visiting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zeg!
    Ik heb voor school ook een vak presentatie & promotie waarvoor ik dit soort dingen ook vaak moet doen, vindt het super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan ! Ik vind je blog ook super leuk !

    ( http://mystylediaryy.blogspot.com/ )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige header! En die foto's van je vorige post zijn echt prachtig, een goede inspiratie!! Nog een fijne zondag.

    Zou je misschien op mij kunnen stemmen?? http://bit.ly/4wLwyk

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit, vooral die platen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow echt heeel leuk gedaan, echt heel erg leuk!
    x Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great photographs! I love the sneakers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Nina! (We have the same name?!) I've never seen these Nikes before?!

    BeantwoordenVerwijderen