dinsdag 19 januari 2010

DIY project: studded all-stars

Een paar jaar geleden kocht ik mijn eerste paar All-stars. Het gewone, hoge, zwarte paar. Ik heb er 2 jaar veel op gelopen. Tot ik een paar beige all stars kocht. De zwarte heb ik achterin mijn kast gegooid en eigenlijk nooit meer gedragen. Tot het bevrijdingsfestival van 2009 kwam, en ik ze weer achteruit mijn kast heb gehaald. Want op het bevrijdingsfestival zou een groepje mensen zijn, die All Stars voor maar 5euro voor je konden 'pimpen'. Tof! Dacht ik. En de vriendin waar ik mee was dacht hetzelfde. Beide hebben we onze allstars er heen gebracht, met natuurlijk de hoop dat het leuk zou worden! Want ze maakte heel verschillende dingen: van bloemetjes tot hotdogs op je schoen! Ik was benieuwd.. alleen uit eindelijk teleurgesteld. Toen ik mijn All Stars ophaalde baalde ik, het paste totaal niet bij mij! Het roze en het paars.. ik vond het eigenlijk een beetje gothic achtig! Dus ze zijn dezelfde dag weer terug gegaan: achterin mijn kast. Tot ik op internet een plaatje vond van zwarte lage allstars met een rijtje studs op de rand. Ik heb meteen studs besteld op ebay, en die kreeg ik vandaag binnen! Dus ik ben meteen aan de slag gegaan. En ik ben nu wel erg blij met het resultaat! 



8 opmerkingen:

  1. ik heb dat met mijn must gedaan, hakken, riem, en de achter kant van mijn broek
    maar die schoenen zijn echt origineel love it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil dat ook echt doen. Het is te vet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool echt heel vet :) Aaah haha ik zie net wanneer ik dat typte dat ik gewoon hiernaast verbeeld sta. Dat is nog veel cooler haha, dankje daarvoor en natuurlijk voor je lieve reactie:)

    x Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very creative! i saw some like those but they were so expensive! great idea

    -Erica
    http://allaboutitt.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een super gaaf en orgineel idee!
    Ze zijn echt heel mooi geworden, je hebt trouwens een hele leuke blog!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen