zondag 24 januari 2010

FAKE All-Stars

Even een update over de All Stars die ik had gekocht op ebay, voor 21euro inclusief verzendkosten, ze zijn NEP! Maar wel hele goede neppers, haha. Ze zien er wel echt uit eigenlijk, het enige waar het me aan opviel was de zool, die is minder stevig. En het labeltje met het logo op de flap onder de veters. Die ziet er nog best echt uit.. alleen het stofje ervan is anders. Ik heb de verkoper meteen gemaild, (ik had 2 paar besteld ook voor een vriendin), en die reageerde wel goed. Ik heb $15 terug gekregen. Dus uit eindelijk hebben de schoenen maar 15euro gekost! Dus ondanks dat ze nep zijn, ben ik nog wel tevreden.




2 opmerkingen:

  1. Tsjah, voor 15 eu kan je je idd geen buil valen toch? Vind ze erg leuk btw! En aardig van de verkoper dat hij nog wat met de prijs wou doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat ze nep zijn zeg! Gelukkig kreeg je wel wat geld terug dan..

    BeantwoordenVerwijderen