woensdag 27 januari 2010

New buys

Vandaag was ik met school naar Amsterdam, ook dit was erg leuk! Eerst gingen we naar het Tropenmuseum, gelukkig hoefde we niet zo heel lang zodat we ons niet gingen vervelen en alles nog intressant bleef. Er waren hele mooie dingen te zien. Daarna hadden we vrije tijd in Amsterdam. Ik ben met 3 vriendinnen/klasgenootjes wezen winkelen! Jammer genoeg maar iets van 4 winkels (we hadden niet zo heel lang en de Zara nam veel tijd in beslag, haha). Maar ik heb wel hele leuke dingen kunnen vinden! Bij de Zara hadden ze nog super veel sale, en heb ik 2 jurkjes kunnen scoren van 29,95 voor maar 9,95 euro, en nog een grappige top/jurkje van 19,95 voor 5,95euro! Later heb ik bij de Six nog 2 hele mooie ringen gekocht van 3,95 euro.



 P.s. Morgen ben ik jarig, word ik eindelijk 18! Ik ga het roze bloemenjurkje dragen met mijn hartjespanty (zie 3e foto), h&m heels en een lekker vest. (Hopelijk gaat het niet weer vriezen.. dan word het namelijk een legging ipv panty denk ik, haha). Ook verkoop ik mijn Zara sterren jurkje.. ik vind het nog steeds super mooi, maar ik draag hem helaas nooit. Daarom heb ik hem op marktplaats gezet. Moet je bij de zoekfunctie 'Zara sterren jurkje' intypen, dan vind je hem wel!

7 opmerkingen:

  1. Leuke dingen! Het sterren jurkje is leuk joh, je moet hem houden. Grappig dat ik dat jurkje opeens overal zie. Ik heb hem vorige week op eBay gewonnen, zag ik hem gisteren in de sale liggen bij de ZARA, ik heb er maar nog één meegenomen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen en wat een mooie ringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bloemetjesring is zo mooi!

    Judith
    http://couture-and-beauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog, tips zijn altijd welkom :-) Ik vind je ring echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very pretty (:
    Hoop dat er vrijdag ook nog sale is, dan ga ik namelijk.
    alles staat je erg goed, leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterren jurkje staat je goed meid! Je andere aankopen zijn ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw die bloemetjesring is zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen