zaterdag 9 januari 2010

New shoes

Sinds mijn eerste paar Nikes dacht ik meteen dat ik niet anders meer wilde. Ik had al 3 paar All Stars (zwarte, beige en geruite), maar bij het dragen van Nikes dacht ik dat ik die niet meer zou dragen (ja het comfort van nike is een stuk groter). Maar toch, All Stars blijven in mijn hoofd zitten. En inmiddels draag ik mijn andere All Stars ook weer. En nu heb ik er een nieuw paar bij gekocht, namelijk de rode lage versie. Deze vond ik altijd al erg mooi, ik zie het al voor me: zomer, zonnetje schijnt, spijker shortje, gestreept shirtje, ray ban zonnebril, bruine benen en deze all stars..... 

P.s. ik heb ze van Ebay voor maar 21euro (inclusief)! De koers lag nogal goed dus dat scheelde ook weer. De verkoper heeft nog veel meer, dus als je de verkoper wilt weten laat even een berichtje achter!

8 opmerkingen:

  1. Dat is echt niet duur!!:O Kun je me de verkoper sturen?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allstars kun je nooit genoeg hebben!
    mag ik de verkoperen ;$ ?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik heb ook wel interesse! all stars zijn altijd handig!

    vraagje: heb de foto zelf gemaakt (boven je site? ) die is nogal gaaf!

    leuke blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allstars blijven altijd hot vind ik, en dat zomer outfitje klinkt super! Kan ook niet wachten op wat warmere tijden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk. Mag ik de verkoper weten? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verkoper all stars: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260527756005&var=560001299755&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt! Heb je ze al binnen? :)
    Wat raar trouwens dat ze geen halve maten hebben.. Ik heb eigenlijk 39.5 nodig! 8-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik had dit trouwens op een forum geplaatst waar ze meteen dachten dat ze niet echt zullen zijn omdat ze uit hong kong komen! maarja ik wacht gewoon af. in de advertentie staat dat ze 100%echt zijn en zoniet dan geef ik ze negatieve feedback en een geschil openen bij paypall.. maarja. Maar normaal heeft All Stars toch ook geen halve maten? ik zal trouwens een nieuwe post maken als ik ze binnen heb.

    BeantwoordenVerwijderen