dinsdag 5 januari 2010

Outfit of the day [8]

Na lange tijd weer eens een outfit foto! Niet zo'n duidelijke.. maargoed het is ook zo snel donker hier.. Dus dat kon even niet anders:) Wat ik vandaag draag is lekker makkelijk, en vooral warm! Het is nogal jammer dat het zoveel sneeuwt, ik durf geen laarzen aan omdat die zolen zo glad zijn, dus de laatste weken loop ik voornamelijk op mijn all stars en nikes en dus geen jurkjes en rokjes! Terwijl ik hiervoor juist haast geen broeken droeg.. maar ach straks is het weer lente en kan ik weer volop rokjes en jurkjes dragen! Met mijn (nieuwe) vest ben ik erg blij, hij is heerlijk warm! Het heeft een mooie grote kabel bij de rand, wat jammer genoeg niet op de foto's te zien is. Ook mijn shirt is nieuw, voor maar 5euro bij de h&m! Verder droeg ik er nog geruite all-stars, veel armbanden en leuke oorbellen bij. Vest - h&m / tshirt - h&m / jeans - mango / schoenen - converse. 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen