donderdag 21 januari 2010

Photography @ school

Deze week was de afsluit week van het eerste half jaar. Je kon je herkansingen maken en er waren leuke workshops. Ook zijn we vandaag naar de Winter Efteling geweest (komt morgen een berichtje over). Ik had zelf 1 workshop gemist omdat ik ziek was.. :( Maar voor de leukste workshop heb ik mezelf toch me bed uit getrokken! Namelijk een fotografie workshop met als thema mode styling! Ik vind zelf het stylen leuker als foto's maken of op de foto's te staan, dus dat heb ik een beetje gedaan. Maar ik kon er natuurlijk niet onderuit komen om zelf nog op te foto te gaan. Het jurkje was niet van mijzelf, de rest wel. Foto 1 is onbewerkt, foto 2 en 3 bewerkt in Photoshop.





7 opmerkingen:

  1. how great are your trousers/leggings!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie legging! Hoe lang geleden heb je hem gekocht bij de c&a?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tweede foto vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like your pants!!

    xoxo
    mycherrygum.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees net een aantal berichtjes waarin je school/les vermeldt.. welke opleiding doe je if i may ask? Het ziet er leuk uit wat je doet! Volg je dat in zwolle ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik zit in Zwolle op school, op het Cibap! (www.cibap.nl). Het is een opleiding waar je breed begint (met verschillende richtingen) en steeds verder kiest voor een afstudeer richting. je kan afstuderen op: Etaleur, Standbouwer, Grafisch vormgever en Multi media. De opleiding is echt een aanrader :) als je wat meer info wilt mail gerust! Nina_sorry@hotmail.com ooh in februari zijn er open dagen!

    BeantwoordenVerwijderen