zaterdag 2 januari 2010

Rotterdam

Op 23 december ging ik met Nicole naar Rotterdam, voornamelijk voor de primark en de new look, en we zijn ook beiden zeer geslaagd! Het was super gezellig, en we hebben heerlijk kunnen winkelen! Het was druk, maar niet heel storend. We gingen eerst naar de Primark daar hebben we van 10:45 tot 13:45 rondgelopen, haha. Na 12uur werd het er super druk en toen hebben we nog een half uur in de rij gestaan voor de kassa. Maar het was het allemaal waard., we hebben leuke dingen gekocht! Ik heb nog geen foto's gemaakt, ik ben van plan binnenkort in 1x mijn geshopte spulletjes te laten zien (heb de afgelopen tijd natuurlijk veel meer gewinkeld... haha) dus dat komt binnenkort! 


2 opmerkingen:

  1. wow, cool pics :)
    I wanna go to Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd! Rotterdam is echt een geweldige shopstad vind ik altijd..

    BeantwoordenVerwijderen