dinsdag 2 februari 2010

Birthday present!

Ik wilde al een tijdje een WESC koptelefoon. Ik heb een ipod nano waar ik heel erg blij mee ben, maar de oordopjes zijn zo vervelend, ze vallen elke keer uit.. ik heb wel eens andere gehaald maar die hebben vaak geen goed geluid, en dat vind ik wel het belangrijkst. Al gauw kwam ik de WESC headphones tegen op internet, en ik vind ze allemaal even geweldig. En nu het leukste: ik mocht er eentje uitkiezen van mijn vader voor mijn verjaardag! :) We gingen zaterdag even kijken in de stad, want in twee winkels hier in de stad worden ze verkocht. Eerst wilde ik een rode of groene, maar toen kwam ik deze bruine tegen. Op het eerste gezicht niet meteen helemaal geweldig, maar wel tijdlozer als een gekleurde. Daarom heb ik ook voor deze gekozen, de WES headphones golden oboe brown. En ik ben er heel erg blij mee, er komt geweldig geluid uit!






2 opmerkingen:

  1. echt super lief van je vader ! veel plezier ervan en nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die kleur is mooi zeg!
    en nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen