woensdag 3 februari 2010

Outfit of the day [12] & new hair cut

Vandaag had ik mijn eerste rijles! Ik was super zenuwachtig maar uit eindelijk viel alles mee en heb ik gewoon door de wijk hier gereden, heel apart maar ook wel leuk! Daarna ben ik naar school gegaan om mijn eerder gemaakte etalage over mijn Nike schoenen opnieuw op te zetten, omdat ze die op de open dagen (vrijdag en zaterdag) wilde hebben, voor mij dus een leuk compliment! En het was ook nog eens gezellig. Daarna ging ik door naar de kapper.. ik was er echt aan toe.. en het is leuk geworden, leuker als ik verwachtte! Ik heb een soort van schuine pony, geen middenscheiding meer, me haar is meer in laagjes geknipt zodat er wat meer volume in zit (nu niet omdat het gestijld was bij de kapper) en er is weer een aardig stuk af aan de onderkant. Ik ben er blij mee! Ook nog even mijn outfit vandaag erbij. Blazer - primark / shirt - pieces / jeanslegging - pieces / schoenen - rode all stars.


8 opmerkingen:

  1. staat je schattig je nieuwe kapsel :) en leuke blazer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooi! Leuke ringen, die aan je voor mij linkerhand, zijn dat twee veertjes/blaadjes van de Six? Zo ja, dan heb ik die ook :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over je comment op mijn blog: natuurlijk draag ik 'het echt zo' anders zou ik het niet op mijn blog zetten en al helemaal niet als Today's Outfit.. Als ik een top/tunic draag als jurkje zijn ze niet langer als de trui, draag meestal deze lengte! Ik heb altijd een rokje of short eronder dus anderen zullen nooit wat kunnen zien! En de trui is trouwens een mt. 40 terwijl ik mt. 36 heb dus hij valt vrij groot!

    Moet wel zeggen dat ik er eigenlijk een zwarte legging onder wou doen maar die ligt nog bij m'n vriend dus dan maar een panty, no problemo..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haal de verzendkosten van Asos er zo uit, je mag er natuurlijk over denken wat je wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk nieuw kapsel! Waar komt je ring links boven van?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. streepjes shirts doen het altjd goed =) leuke header ook x

    BeantwoordenVerwijderen