dinsdag 16 maart 2010

It's a brand new day, almost.



Vorige week voelde ik me verkouden, en het werd niet minder, nee, erger. Afgelopen vrijdag ben ik thuis gebleven en dus niet naar school gegaan. Voor mij is dat heel wat, haha, ik blijf nooit thuis, te bang om wat te missen ofzo, ik ben wel een beetje een watje wat dat betreft. In het weekend heb ik gewoon gehockeyd, als ik op het veld sta krijg ik vanzelf wel weer energie! Dat is zo fijn, om lekker te sporten. 'S avonds ging ik met twee vriendinnen naar de bioscoop, naar de film 'Dear John' van de makers van 'The Notebook'. Wat een prachtige film, echt een aanrader. Zondag was ik weer op de hockeyclub te vinden, dit keer niet om zelf te hockeyen maar om te kijken naar Dames1 en Heren1. En brrrr wat was het koud, dit hielp niet echt, qua verkoudheid. 'S avonds voelde ik me alleen maar slechter, en sinds zondag zit ik dus opgescheept met een griepje. Maarja, mij kan je echt niet in huis houden, ik moet gewoon wat te doen hebben. Ik ga naar school en ik hockey. Zo hou ik mezelf wel fit. (: En nu ik dit verhaaltje typ is het alweer half 12, en ik ben kapot. Heb een zware hockey training achter de rug en school vreet weer energie. Ik ga lekker slapen.

Sweet dreams! x Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen