woensdag 10 maart 2010

Outfit of the day [16]

Vandaag was het een normale, lange schooldag. Ik zit er een beetje doorheen qua creativiteit. We hebben een project over de jaren 80 en het is niet echt mijn ding. Jammer, maar het is niet anders! Net weer lekker gehockeyd, nu douchen en daarna in me bedje computeren, heerlijk! Morgen heb ik weer OEV (een vak waar we altijd tekenen, schilderen etc.) en het word de derde week dat we bezig zijn met portret tekenen, ik vind het erg lastig maar wel leuk om te leren! De eerste week moesten we met houtskool tekenen, de tweede week met wasco/krijt en morgen met ecoline, dat is een soort inkt. Ik ben benieuwd of het lukt! Je kan dan namelijk niet iets uitgummen.... jammer, haha! Bij mijn outfit van vandaag droeg ik beige allstars, de jeans had ik onderaan omgeslagen. (: Jasje - h&m / rood shirt met pofmouwtjes - h&m / spijkerbroek met scheuren en gaten - h&m / schoenen - all stars / armband - primark. 




2 opmerkingen: