donderdag 22 april 2010



OUTFIT OF THE DAY

Sun where are you?? ): Vandaag op school kregen we een voorlichting over de volgende afstudeerrichting die we moeten kiezen, namelijk Etaleren of Standbouw. Ik heb uit eindelijk gekozen voor Etaleren, maar heb nog wel even goed getwijfeld! Maar we kregen examenwerk te zien en konden met de vierdejaars studenten praten, en dit heeft wel geholpen. Ik heb zo veel zin in volgend jaar om stage te lopen!! Dit is wat ik vandaag droeg. Alles is van de h&m (zo erg haha!) behalve de schoenen natuurlijk, die zijn van Converse. 






3 opmerkingen:

  1. Hoi Nina,

    Ik werk voor het "Hoe overleef ik" en wil graag jou blog noemen op de internetpagina voor het vakantie nummer. Als je hier bezwaar tegen hebt mail dan even naar Charlotte.aerts@gmail.com

    Mvg, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi hempje heb je aan zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen