woensdag 28 april 2010


OUTFIT OF THE DAY!

Vandaag droeg ik mijn nieuwe broek van de Zara! Ik vind hem echt zo tof, hij is legergroen en skinny. (En.... hij was maar €19,90!). Ik heb er een wit t-shirtje bij gekocht met aan de bovenkant van dat soort broderie ofzo, hoe noemen ze dat (': het is echt zo mooi weer deze week! Jammer genoeg schijnt het morgen al weer minder mooi te worden.. en dat het steeds minder blijft worden.. Zo flauw. Elke keer als je net gewend bent aan het zonnetje gaat hij weer weg! Ik heb trouwens heel erg veel zin in morgen, ik ga dan koninginnenacht vieren met 4 vriendinnen! Maar eerst nog naar school van 9 tot 5 (net zoals de afgelopen dagen..), daarna oppassen van 19.00 tot 21.00 en dan rond 22.00 komen ze hierheen, eerst gezellig wat indrinken en dan de stad in! Gaan jullie ook nog koninginne dag/nacht vieren? 

Broek - zara / shirtje, ring - h&m / schoenen - all stars 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen