donderdag 8 april 2010


Waar was de zon nou vandaag? Ik heb mijn birkenstocks toch maar thuis gelaten, haha! Het was vanochtend op de fiets maar 8 graden, vanmiddag toen ik naar huis fietste en het zonnetje net wat doorbrak, was het ook niet veel aan; 13 graden. Hopelijk is het morgen weer mooi weer! (: Ik spring nu gauw weer op de fiets, ik moet oppassen. De kids naar bed brengen en daarna lekker televisie kijken! Ooh en misschien was het sommigen van jullie opgevallen, maar ik heb mijn blog een klein beetje veranderd. Ik heb geen foto meer als header wat ik zelf een verbetering vind, en rechts zie je een zelf gemaakt poppetje in illustrator! Weten jullie nog verbeterpunten?







3 opmerkingen:

  1. ik vind je blog wel cool uitzien zo, beetje apart dan anderen niet zo standaard :)
    en die eerste foto is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen