maandag 10 mei 2010

FINALLY I BOUGHT A PAIR OF VANS, SO HAPPY (:

Yes! Ik heb een keuze kunnen maken en vandaag in mijn tussenuur op school naar de winkel gegaan en eindelijk dan Vans gekocht! Ik ben er zo blij mee! Ik twijfelde tussen deze en felgroene, maar denk dat ik deze langer leuk vind en dat ze meer bij mijn kleding passen. Je kan ook mijn outfit van vandaag zien. Het shirt heb ik afgelopen zaterdag in Arnhem gekocht, ik was daar winkelen met mijn zus. Ook de oorbellen helemaal onderaan heb ik daar gekocht, ik vind ze echt ge-wel-dig!

Vans authentic €64,95


Blouse - Primark, shirt - Zara, jeans - Mango, schoenen - Vans


Oorbellen - Six, nagellak - Catrice 

Oorbellen - Bijenkorf €6,95



5 opmerkingen:

  1. Hele mooie vans, waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste oorbellen zijn leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks voor je reactie, mijn tas heb ik vorig jaar op een rommelmarkt in rome gekocht. Het is eigenlijk een schooltasje voor kinderen volgens mij.. Haha xx

    BeantwoordenVerwijderen