maandag 3 mei 2010


DAY ZERO PROJECT AND A DRESS UP PARTY AT SCHOOL 

Ik heb weer twee doelen van mijn Day Zero Project behaald! Sinds vorige maand steun ik het goede doel 'Love life, fight cancer'. Ik doneer elke maand 4euro. Een bedrag dat ik makkelijk kan missen, maar een ander hard nodig heeft. Verder heb ik mijn kleding kast weer opgeruimd en alles op marktplaats gezet wat verkocht kan worden. De rest is maar de container in gegaan.. want dat stelde niks meer voor. Voor mijn marktplaats, zie 2 posts hieronder! 

9. Een goed doel steunen
64. Al mijn kleding die ik niet draag op marktplaats zetten

Verder heb ik nog wat foto's ontvangen van een tijdje geleden op school, we moesten spullen mee nemen om een materialen bord te maken, alleen de spullen dwaalden al snel rond ons hoofd! (': De onderste foto was in de trein toen ik met 2 vriendinnen uit mijn klas naar Rotterdam (primark!) was geweest. Een vriendin (zie foto) had van die onderbroeken/pyama broekjes gekocht, en de hele trein kon er van meegenieten. Haha dat was zo leuk, maar fout!





1 opmerking: