zaterdag 22 mei 2010


MY FIRST TOPSHOP ORDER & PASSED MY THEORY EXAM!

Yes!! Ik ben gister geslaagd voor mijn theorie examen voor de auto. Ben zo blij dat ik het in 1x gehaald heb! Nu ga ik veel lessen zodat ik zo snel mogelijk mijn praktijk examen kan gaan doen. Vandaag heb ik mijn allereerste topshop bestelling geplaatst! Ik kan niet wachten tot ik het thuis heb, ben heel erg benieuwd. Geen kleding zoals je ziet.. ik vind alle kleding van topshop echt prachtig, maar wel allemaal boven mijn budget. Ik heb trouwens een studentenkorting van 10% gebruikt waardoor er bijna 5pond af ging, wat betekend dat ik dus eigenlijk geen verzendkosten heb betaald, hoe handig! Oh en de sokken.. haha, ik ben vorig jaar in New Castle bij de Topshop geweest en had daar ook sokken gekocht, maar die zijn inmiddels helemaal versleten.. dus wilde heel erg graag nieuwe, dat was eigenlijk ook de reden van mijn bestelling, haha. Het zijn fijne katoenen sokken, en het is zo handig want ik raak ze hier thuis nooit kwijt in de was! Ze zijn goed herkenbaar haha!




2 opmerkingen:

  1. Die insecten oorbellen zijn leuk Nina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige dingen allemaal !! vooral je ketting is erg gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen