donderdag 6 mei 2010

PICTURES WERE TAKEN BEFORE A NIGHT OUT

Gisteren was ik naar het bevrijdingsfestival Zwolle geweest, het was echt super vet, vooral het optreden van Kane was top! Ik was mijn camera vergeten dus heb jammer genoeg geen foto's kunnen maken. Misschien dat ik via via nog wel wat foto's ontvang. Zijn jullie nog naar een Bevrijdingsfestival geweest? In Zwolle was het zo druk dat het aan het einde van de dag werd afgesloten! Er waren 150.000 bezoekers! De foto's hieronder zijn van een paar weken geleden voor we uit gingen.




2 opmerkingen:

  1. Zwolle was inderdaad top en natuurlijk hielp het weer ook mee.
    Ik vond het alleen belachelijk dat je 2,20 moest betalen voor de WC.
    Ik hoorde dat Utrecht ook het gesloten werd aan het einde van de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was leuk he? Maar wel ontiegelijk druk! Ik heb het ook heel leuk gehad.

    BeantwoordenVerwijderen