dinsdag 4 mei 2010



POSTCARDS ABOUT THE EIGTHIES


Op school moesten we ansicht kaarten maken over de jaren '80. Je moest 10 kaarten maken, waarvan 3 kunstenaars en 7 over een zelf gekozen onderwerp. Ik heb (verassend) voor mode gekozen. Ik vond het een hele leuke opdracht en ben ook heel tevreden met het resultaat! (: De tekeningen zijn met marker stiften gemaakt. De tekstvlakken zijn helaas niet zo netjes geworden, ik had het in indesign gemaakt maar ik had daar een te groot vak gemaakt waardoor alles uitgesneden en al te groot was voor de kaarten. Dus de zwarte randen zijn vaak wat schreef.. ach van fouten leer je haha. :p


Military jacket - mode


Keith Haring - kunstenaar


Herman Brood - kunstenaar


Ray Ban wayfarer - mode


Beenwarmers - mode


Schoudervulling - mode


Harem broek - mode



Marte Roling - kunstenaar


Zwangerschap - mode



Sportieve kleding - mode



5 opmerkingen:

  1. Wow, i really like this illustrations!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er wel aardig uit

    maare.. verkoopten? (zie zwangerschapskaartje)
    oei oei oei...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt heeel heeel cool! net als je blog:) hij is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem
    Haha wat een stomme fout ik zie het nu pas zelf. Maar het zijn maar schets kaarten he ;) Heb je zelf geen blog?

    BeantwoordenVerwijderen