zaterdag 1 mei 2010


YES! I HAVE ONE WEEK HOLIDAY! 

Even geen school.. heerlijk. In mijn vakantie heb ik eigenlijk niks gepland! Alleen dan het bevrijdingsfestival op 5 mei in Zwolle, daar ga ik heen met vriendinnen van school. Ik heb er super veel zin in, er komen goede artiesten als Kane, Van Velzen en Caro Emerald! (: Wel verzorg ik elke dag de katten en konijnen van 2 gezinnen die op vakantie zijn, maar dat is maar 10 minuutjes fietsen dus dat is wel te doen. En ik krijg er voor betaald, helemaal top! Van het geld dat ik ermee verdien ga ik Vans kopen. Ik wil ze al heel lang maar nu ga ik het echt doen, alleen, ik weet echt niet welke! Eigenlijk vind ik vans met 2 kleuren wel het leukst, maar de groene vind ik ook wel weer tof.. hmm... dilemma :p Voor vandaag in ieder geval wat mooie inspiratie foto's! 























3 opmerkingen:

  1. mooie inspirerende fotos weer, ik wil ook al heel lang de zalmkleurige vans maar ze lijken wel onvindbaar :( ben benieuwd welke kleuren jij gaat halen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's : )
    ikzelf heb gewone zwarte era vans ik vind ze heel erg fijn.. ik wil ze denk ik ook nog in het blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vans zijn leuke shoes! :) succes met kiezen welke je wilt ;)

    misschien handig om bij deze mooie foto's ook linkjes te zetten van de fotografen... ik herken er al eentje van kristine may, maar vind het ook wel leuk portfolio's van de rest te bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen