dinsdag 29 juni 2010

I HATE SCHOOL
  (on the moment)

Hoe dat komt kan je in mijn lange verhaal onderaan mijn post lezen :') Als ik me niet zo goed voel hou ik ervan om mooie plaatjes te bekijken, of teksten te lezen. Daarom vond ik dit wel een goed moment om jullie mee te laten genieten van deze prachtige teksten en foto's!




 

Oke, gisteren was ik ziek. Ik ben 4 dagen ziek geweest dit jaar en ze kwamen alle 4 ongelegen. Zo ook gister. Je kreeg je herkansingen te horen, en hoe je er voor stond etc. Dat kreeg ik dus vandaag opeens in me handen gedrukt. En ik schok, want ik had 1 herkansing verwacht maar ik heb er 3. Nouja wel logisch. Die ene die ik had verwacht is van grafische vormgeving, we moesten een banner maken die ik wel had maar de les dat we die moesten inleveren was ik er niet, en je raad het, dat was dus ook een van die 4 dagen dat ik ziek ben geweest. En nooit bedacht om hem dan alsnog in te leveren.. dat was dus herkansing 1. De volgende is voor Nederlands, je moest een interview afnemen maar ik had dat niet helemaal volgens de eisen gedaan, dus een onvoldoende. Vandaag heb ik die herkansing al gekregen en ging goed, dus dat was herkansing 2, die meteen is weggewerkt. De laatste is voor Engels, we moesten een informele en formele brief schrijven, dit heb ik gewoon helemaal nooit gedaan.. de inleverdag hiervan was diezelfde dag als ik de banner moest inleveren en er dus ook niet was. Ik had dus een N (niet ingeleverd) op mijn rapport, dus ik krijg morgen een extra opdracht... en zit nu op bed met een formulier voor me met de herkansingsopdracht ervan, alsnog 2 brieven schrijven. Maar ik kan niet zo makkelijk in het engels een verhaal schrijven, dus ik maak ze eerst maar in het Nederlands. De conclusie is dat ik dus nogal chagerijnig ben.. ze zeiden namelijk dat we alleen maandag en dinsdag naar school hoefden deze week, maar door de herkansingen moet ik morgen en overmorgen ook nog. Gelukkig heb ik met vrienden afgesproken vrijdag de hele dag in het park te gaan liggen. En nog meer gelukkig ga ik zondag voor 7 weken weg! (Argh wat zal het stil worden op mijn blog.. ): help!). Eerst 4 weken sportkampen begeleiden voor kinderen, dan 10 dagen interrailen! Nog 3 daagjes vrij en dan nog een weekje een sportkamp draaien. En dan begint school alweer.. oke niet aan volgend jaar denken. Eerst mijn opdracht maar eens afmaken.. PS ik hoop voor niemand dat die mijn onzinnige verhaal heeft gelezen, hahaha. Sorry. Maar op je blog kan je zo heerlijk ronduit doorpraten! (:

3 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm lekker toch gelezen.. haha. Klinkt als zo'n typisch hatelijk einde van het schooljaar waarbij je keihard verlangd naar vakantie.. ik herken het haha. successs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, ik heb 'm ook gelezen, veel succes ermee en geniet van je vakantie!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen