zaterdag 12 juni 2010


MY FIRST BACKPACK

Na veel na denken, zoeken, lezen, oftewel oriënteren, heb ik eindelijk mijn backpack gekocht! Het was nog even spannend, want ik had hem op internet besteld, dus kon hem niet van te voren passen. Maar ik heb hem gisteren ontvangen en hij is zowat perfect! Het makkelijke aan deze tas is, dat hij open kan als een koffer. Zo hoef je niet elke keer je tas over hoop te halen, maar kan je hem gewoon open ritsen. Een ander voordeel is dat de tas uit 2 delen bestaat. Voorop zit namelijk een kleine afritsbare rugzak van 15liter! Dit vind ik een groot voordeel, want zo ben ik niet verplicht elke dag de grote tas mee te nemen. Maar kan ik mijn waardevolle en benodigde spullen in het kleine rugtasje mee nemen en de grote tas in het hostel laten liggen (als het een beetje veilig is, haha). De inhoud van de tas is 60 liter en daarbij nog de 15 liter van het kleine rugzakje. Ook zat er een regenhoes bij. Hij was €84,95.


De tas gebruik ik voor deze zomer, ik werk als begeleidster op sportkampen voor kinderen. Maar moet elke week heen en weer reizen. Ook ga ik 1 augustus 10 dagen interrailen! We gaan naar Kopenhagen - London - Parijs. Ik heb er super veel zin in! De tas heb ik ook al gekocht in het vooruitzicht naar volgend jaar. Dan wil ik gaan backpacken, voor een maand of langer. (:

SOTD: Red Hot Chili Peppers - Around the world

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen