maandag 14 juni 2010


NEW BUYS!

H&M kanten jurkje van 29,95 voor 10,- (twijfel er nog wel een beetje over, wanneer zal ik hem dragen..? Maar ik vond hem al zo lang leuk, haha).

Topshop insect stud earrings
Topshop boat necklace

H&M studs ringen, 4 voor €3,95 (van het dunne ringetje zaten er 2 bij maar heb er 1 aan een vriendin gegeven).

H&M tuniek legergroen, van €14,95 voor €7,-


H&M run dmc tanktop, van €14,95 voor €7,-

H&M playsuit grijs, €14,95 (ook een twijfel geval, of hij niet te pyama achtig is, moet hem nog maar eens thuis passen!).



SOTD: Ellie Goulding - Under the sheets

8 opmerkingen:

  1. mooie items! Vind je groene tuniek en jurkje erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is de sale al begonnen bij H&M?? :O Dan moet ik ook snel rennen haha, leuke dingetjes heb je gehaald vooral die rundmc top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat kanten jurkje is zo leuk ! Ik zou hem echt houden, en hij kostte toch maar €10? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ben vandaag ook gegaan heb uiteindelijk alleen sandaaltjes gehaald haha ze waren zo goedkoop zijn altijd handig, bedankt voor het meedelen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke dingetjes heb je gekocht!!
    ik ga je volgen, volg je mij ook? (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha echt toevallig!
    dat eerste jurkje heb ik in het zwart, het hemdje en playsuit heb ik ook, en dat legergroene tuniekje had ik bijna gekocht!

    ik volg je, jij mij ook?
    lazyfashionlover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen