zondag 20 juni 2010


NEW PURCHASES FROM ALKMAAR

Dit weekend was ik met mijn moeder een weekendje weg geweest naar Bergen (dichtbij Alkmaar). Vrijdag heb ik paardgereden en zijn we in Bergen wat wezen winkelen en zijn we uit eten geweest. Wat een leuk dorpje is het trouwens! Zaterdag zijn we wezen winkelen in Alkmaar, ik was er nog nooit geweest maar vond het erg leuk! 'S avonds hebben we in een restaurantje tapas gegeten. Vandaag heb ik weer paardgereden in het bos, een rit van 2uur. Daarna zijn we in een ander dorpje nog wat wezen eten en zijn we weer terug naar huis gereden. Het was een geslaagd weekend! Wat foto's en aankoopjes:

Zara shirt 'My hat collection' €14,95


Zara shirt €9,95


Zara blouse €19,95 (komt niet goed tot z'n recht op de foto..)


Oilily parfum uit de Oilily Outlet €12,95

Reuze fietsbel van de Big Bazar €1,99 

Uit eten met mama 

Na 6 jaar weer paardrijden!


SOTD: K'naan - Wavin' Flag

7 opmerkingen:

  1. dat shirtje met die knopen is echt lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dat bovenste shirt is echt geinig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij lijkt echt heel erg op je moeder! En leuke aankopen!

    xx fesi-fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben vorige zomervakantie naar Bergen geweest, was echt heel erg leuk ! Je aankopen zijn erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vet leuke dingen!

    (en een leuk paard!)

    BeantwoordenVerwijderen