donderdag 24 juni 2010


OUTFIT OF THE (SUNNY) DAY

Yesss eindelijk weer zon! Het is echt heerlijk mooi weer buiten. Gister avond hadden we een schoolfeest en omdat veel mensen uit mijn klas ver moeten reizen voor school heb ik ze bij mij laten slapen. Er sliepen hier 5 mensen dus het was super gezellig! Het thema was 'Fabulous Fitness' dus we hadden onze sportiefste en foutste kleding aangetrokken..! Het schoolfeest was iets te rustig maar wel heel erg leuk. Foto's volgen zodra ik ze heb (: Vanochtend moesten we eigenlijk half 11 beginnen, maar dat hadden we natuurlijk niet gehaald... we kwamen half 1 op school aan dus we hebben iedereen chagerijnig gemaakt! Maar wie geeft er dan ook een schoolfeest op een woensdag?? Haha. 

Shirt & short & hoedje - H&M, tas - Primark, slippers - havaianas, sjaal & zonnebril - van een vriendin geleend, armbandjes - onbekend winkeltje.








SOTD: Esmee Denters - Love dealer

4 opmerkingen:

  1. Ik vond je blog leuk totdat je song of the day kwam met *kots* esmee denters *kots* hahaha nee grapje hoor je blog is leuk maar ik mag esmee niet ;P Leuk hoedje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je outfit is superleuk, net als je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your sunglasses.
    Great blog and great style btw

    BeantwoordenVerwijderen