dinsdag 22 juni 2010

SCHOOL WORK

Oke, het zijn nou niet echt duidelijke of mooie foto's, maar ik wilde het toch even posten! Op school ging ons project over India. We hebben het vandaag afgesloten met een presentatie. Het ging gelukkig goed, ik vind presenteren echt verschrikkelijk, haha. Ik heb nog een leuk compliment gekregen: ze zien een echte styliste in me. Daar ben ik heel erg blij mee om dat te horen, want dat is eigenlijk de enige rede dat ik voor deze opleiding heb gekozen. We doen ook veel etaleren en standbouw, maar dat is niet echt iets waar ik mee verder zou willen. De foto's hieronder zijn van een stand. De stand is bedoeld voor in een beurs. Ik heb mijn stand gemaakt voor een tijdschrift. De hokjes zijn bedoeld om sfeer te creëren over het tijdschrift, als je er dus inloopt zie je hoe het tijdschrift in elkaar steekt en wat er zoal in staat. De opdracht was dat je een stand moest maken voor een reisbureau of bijvoorbeeld een tijdschrift en er moest een blikvanger in (bij mij is dat het boedha hoofd), 2 tafels en 8 stoelen, een balie, en 8 wanden/planken/muurtjes. Genoeg gepraat, hier zijn de foto's!




SOTD: Shakira - Waka waka

1 opmerking:

  1. Ooh wat mooi gedaan! Hoe doe je dat toch joh. Is zeker wel een heel werk om al die materialen bij elkaar te verzamelen!

    BeantwoordenVerwijderen