woensdag 30 juni 2010

SUMMER FEELINGS















Begin ik net zo lekker in de zomer stemming te komen, regent het de hele dag al! En dat terwijl we vanavond gaan bbQ'en. Hopelijk word het snel weer droog, want ik moet straks op de fiets naar school voor mij herkansing voor engels. Maar eerst nog de thuis opdracht maken. Ik moest vanochtend naar het ziekenhuis. Ik heb nogal pijn aan mijn gewrichten (enkels, knieën, polsen en ellebogen) en moest naar de reumatoloog. Gelukkig kon ze vaststellen dat ik geen reuma heb. Maar ze kon ook niet erachter komen wat het dan wel is. Ik heb nog bloedonderzoeken gedaan en krijg vrijdag de uitslag. Het is een heel dubbel gevoel. Ik wil graag weten wat het is, en of ik er wat aan kan doen. Maar aan de andere kant, als ik weet wat het is, is er dus ook echt wat. En daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten. Ik hoop dat de pijn wel weer weggaat. Alleen mijn polsen zijn al zo'n 4 jaar zo en mijn enkels al zo'n 2jaar. Mijn knieën en ellebogen zijn er sinds een half jaartje bijgekomen. Soms valt de pijn wel mee en is het even rustig. Maar een andere keer beperkt het me weer, dan heb ik pijn na een tijdje lopen, kan ik me niet bewegen zoals elk ander zou doen. Of dat ik geen tekst meer kan schrijven, dat trek ik gewoon niet meer met mijn pols. Ik hoop vrijdag wat verheldering te krijgen. (:

SOTD: Kane - No surrender

4 opmerkingen:

  1. Hee..
    ik volg jou blog sinds kort, en het is gewoon verslavend.
    ik vond jou blog zo leuk, dat ik er ook eentje ben begonnen.
    alleen het lukt maar niet om mijn blog zo mooi als die van jou te maken..
    het je misschien tips voor me?
    xx Hasse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's, echt op en top zomer!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee misschien heb je de ziekte van laime? dat kan je krijgen als je een tekenbeet heb gekregen. niet zeggen: dat zou ik wel gemerkt hebben want je kan het ook plots krijgen na een lange tijd. maaar geen zorgen met pillen gaat het meestal weg.
    ik hoop voor je dat het niks ergs is!!!
    succes

    BeantwoordenVerwijderen