vrijdag 13 augustus 2010

I AM BACK!

Even it is just for three days, from August 31 i'm back again! Zondag begin ik namelijk weer met een weekje sportkampen. Maar ik kon niet wachten met een post over mijn interrail trip! Het zijn alleen nog maar foto's van mijn eigen camera, die van Nicole's camera krijg ik morgen waarschijnlijk. Zoals ik in mijn vorige post vermelde dat we naar Kopenhagen-Parijs-London zouden gaan, is dat uit eindelijk Kopenhagen-Praag-Parijs geworden. Met de trein naar London kostte €100! Nou dat vonden we wat overdreven, aangezien de interrail pas ook al €160 was. Toen hebben we voor Praag gekozen en wat was dat een goede keus! Ik had er eigenlijk geen verwachtingen van maar het was zo mooi. Jammer genoeg waren we er maar anderhalve dag. Ik ga er zeker weer eens naar terug. Kopenhagen was ook een mooie stad, ik hou van de Scandinavische cultuur! Jammer genoeg is het erg duur daar.. wat ik er wel erg tof vond waren alle mensen. De stijl die ze daar hebben; wauw! Dat is precies wat ik altijd op blogs zie. Dat was heel erg leuk om eens in het echt te zien. Parijs was ook echt heel leuk, het is zo'n mooie en romantische stad! De Eiffeltoren was echt een hoogtepunt vooral toen hij om 22.00 verlicht werd met allemaal knipperende lampjes, zo mooi!

Pictures speak louder than words so.. here they are!

Haven van Kopenhagen
Kopenhagen
Uitzicht Kopenhagen vanaf een toren
Vriendje spotten!
Eerste lunch, een heel duur broodje (€10,00) in Kopenhagen (we wisten de koers nog niet :p)
Haven in Kopenhagen 
Op een verlaten station in Persburg (Zweden) onderweg naar Praag
Uitzicht vanaf een toren in Praag
Uitzicht Praag
In de lift naar beneden in de toren in Praag
Eiffeltoren ("v")
Op de Eiffeltoren!
Op een trappetje op de Eiffeltoren
Op het gras liggen tot het donker word, bij de eiffeltoren (:
Eiffeltoren
Louvre
Notre Dame
More pictures and movies are coming soon! (:

Foto's zijn door mij gemaakt.

4 opmerkingen:

  1. wauw, supermooie foto's!
    veelplezier nog de rest van je vakantie, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Het ziet er uit als een hele toffe vakantie.. Veel plezier nog tijdens het vervolg van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog heb je zeg! ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen