donderdag 16 september 2010

FAVOURITE BLOGS

The last days were so busy. I had to make six moodboards about a fashion brand i choose: Roparosa. She is a dutch designer, this year she won the dutch Project Catwalk. But she isn't very known, so that's a challenge for me. The most of my classmates have choosen brands like G-star, Dept or Viktor & Rolf, but they are so popular that there is a lot of information and pictures to find. But I liked to choose one dat nobody else had. And tonight I worked till 04.00 hour in the night, skipped my first ours at school because I was so tired. But now it is finished and handed. And I'm satisfied, I think I did it well. I can't wait to get it back with a review. Than I can show you the moodboards on my blog.

So that were my school issues, and now the stress is over I thought it would be nice to share my favourite (dutch) blogs with you. So here they are! (Text is in dutch because It's to much to write in english, sorry, haha).

Als eerste de blog 'Het is klein en het blogt'. Het is de blog van Silke, en toevallig zat ik 2 jaar geleden bij haar op school. Ik kende haar toen niet, tot ik haar blog een paar maanden geleden tegen kwam. En die is ook nog eens super leuk! Het gaat over mode, beauty, maar ook school en haar stages (die ze heeft gelopen bij Viva, en nu bij de Marie Claire, hoe cool!). Het leukste aan haar blog vind ik haar manier van schrijven. Ze kan erg goed schrijven en vooral heel leuk! Het is zeker een aanrader om eens op haar blog te kijken, en doe dat dan vooral nu.... ze heeft namelijk een hele leuke winactie op het moment!

Winactie:


De tweede blog is 'Hold in your breath' van Suze. Haar blog bekijk ik elke dag. Ze is een erg populaire, Nederlandse blogger. Haar stijl is echt geweldig, ze heeft zo veel kleding en schoenen, om jaloers op te zijn! Ook post ze vaak mooie inspiratiefoto's, of foto's van haar zelf. Ze kan namelijk ook nog een goed fotograferen! ;) Ooh en bekijk ook eens haar filmpjes, die zijn altijd zo leuk, en vooral grappig, haha.



Ook wil ik even mijn lieve vriendinnetje Nicole met jullie delen. Haar blog 'Look and my world' is misschien nog niet zo populair als de andere blogs, maar dat gaat hij vast wel worden! Ze kan super goed fotograferen en dat is ook het leukste aan haar blog. Veel mooie foto's, leuke aankoopjes, en dan ook nog veel inspiratiefoto's van random blogs. Samen met Nicole ben ik wezen interrailen dit jaar, wat echt een geweldige ervaring was!!



De blog van Andy, 'Stylescrapbook', is zo bekend dat ze in de bloggers wereld zowat een beroemdheid is, haha. Ik vind haar geweldig om hoe ze omgaat met haar bekendheid. In geen foto is arrogantie te vinden, ze is echt haarzelf gebleven naarmate ze bekender werd. Haar stijl is simpel maar ze heeft altijd de perfecte details in haar outfit. Haar 'inloopkast/kledingkamer' is echt om van te kwijlen... ze heeft zulke mooie items!



Marjolein is nog maar 17jaar maar heeft nu al een super leuke blog, namelijk 'La mode-retro'. Ze post veel outfitfoto's, dat vind ik erg leuk aan haar blog. Haar outfits zijn niet altijd mijn stijl, maar toch vind ik het leuk om te zien hoe ze het draagt. Haar stijl is leuk; veel aparte panty's, jurkjes en accessoires. Maar nooit te overdressed. Ook post ze veel over haar favoriete muziek. Ooh en let vooral op haar header, die is echt heel tof vind ik!



I will post more favourite blogs soon, and than not only Dutch blogs. But i'm really curious to your favourite blogs, so please let me know! :)

Train - Meet virginia

7 opmerkingen:

  1. Hee.
    ik heb ook een blog, ik vind jou blog echt super leuk, en ik vroeg me af of jij me een keer tips kon sturen om mijn blog een beetje op te fleuren. :-)
    x Hasse
    http://abducted-by-my-shopping.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogs allemaal inderdaad! Ik kende ze niet allemaal, dus heb er weer een aantal aan mijn volg-lijstje toegevoegd :. Je bent trouwens vergeten de link van Marjoleins blog toe te voegen volgens mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niiiice! erg leuk! ik kende ze ook niet allemaal dus echt leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk!
    & wat je soms over je school verteld klinkt altijd superleuk, ik vroeg me af wat voor opleiding je doet?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel! Ik zit op het Cibap in Zwolle, waar ik de afstudeerrichting Etaleren heb gekozen! Maar ik krijg ook een beetje standbouw en grafische vormgeving. Heel erg leuk! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen