woensdag 8 september 2010

IN THE NEWSPAPER

Last week we had a little project at school, as a intro for our new project about dutch designers. We had to make a dress from paper, like newspapers or magazines. In a group with 3 persons you had to design your dress, and in one day you had to make it. It was an great challenge and so cool to do! I'm glad with the end result. At the end of the day we had a fashion show with all the dresses. (: And yesterday I get an email from a teacher, that we're in the newspaper! 







8 opmerkingen:

  1. Hee, jij zit ook in Zwolle op school! Ik zit in het derde jaar van de opleiding docent theater aan ArtEZ.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woow zó vet !
    & wanneer komen er weer een paar mooie inspiratie plaatjes, die zijn altijd zo mooi hahha :$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje! Haha wat leuk dat je dat zegt! Het is wel weer tijd inderdaad, ik denk morgen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk project! De jurken zien er tof uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi
    Wat grappig....... ik heb ook 2jaar lang op het Cibap gezeten en mijn introductie was ook 'kleding' maken van kranten en vuilniszakken haha. Maar leuk gedaan hoor!
    Heb je het naar je zin in Zwolle ?
    Je hebt een erg mooie blog! :D

    Groetjes Nahalie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat leuk! Toevallig. Ben je gestopt? Ja ik heb het erg naar mijn zin op het CIbap, en Zwolle woon ik mn hele leven al haha dus dat is niks vernieuwends haha! En dankjewel!! Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee ik ben niet gestopt, ik heb de 2jarige opleiding Medewerker Vormgever gedaan met uitstroomvariant productpresentatie ;)
    Dus door mijn stage ben ik min of meer in het interieur wereldje gerold en dat vind ik echt super leuk! Dus begin volgende week maandag aan interieurstyling en fotostyling op het Akademie Voque in Amsterdam! Welke opleiding heb jij gekozen op het Cibap? veel succes!

    Nathalie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh zo, klinkt leuk! En woow die opleiding klinkt precies als wat ik ook zou willen hierna haha. Ik ga het meteen even googlen. Ik moet in januari stage gaan lopen dus probeer al een beetje rond te kijken op internet maar kan nog niet echt wat vinden. Ik hoop dat het gaat lukken. Ik doe de 3D opleiding richting Etaleren! Ik wil verder geen etaleuse worden, maar ik doe het meer voor een goede basis. Stylist lijkt me wel een tof beroep, of iets met interieur! :) Nina

    BeantwoordenVerwijderen