vrijdag 31 december 2010

#I WISH YOU ALL A HAPPY NEW YEAR!







2010.. het is alweer bijna voorbij. Als ik terug kijk naar 2010 was het een goed jaar. Er zijn veel leuke dingen gebeurd. Zo ben ik wezen interrailen, een onvergetelijke ervaring, wat zou ik graag weer terug willen naar alle mooie steden. Maar toch was 2010 niet zoals ik het had verwacht, of misschien had ik er ook wel teveel van verwacht. Ik kijk heel erg uit naar een nieuw jaar, met nieuwe gebeurtenissen. Ik heb veel leuke mensen leren kennen afgelopen jaar, en ik hoop dat ik ze allemaal dicht bij me kan houden. Ik heb in 2010 geleerd dat het belangrijkste wat er is, vrienden en familie zijn. En ik hoop dat ik met hun van 2011 een mooi jaar kan maken. Ik kijk er in ieder geval naar uit! 

Lovely bloggers, I hope you all had a great year. 
I wish you all the best for 2011!

2 opmerkingen: