maandag 18 juli 2011

♥ H&M favourites: new collection

6 opmerkingen:

  1. die hoofdband is tof hé! schoentjes en cape vind ik ook erg leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die brogues zijn echt geweldig. Ik had ze gepast in Parijs maar ze hadden alleen nog maar maat 37 of 40 en 40 is echt te groot, en 37 te klein... Bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die poncho is erg leuk :) leuke collage meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die poncho + brogues erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja bizar he flag shorts bij h&m! Ik had ze al gezien maar alleen ik maat 34 maar vond er zaterdag nog precies 1, in mijn maat :D Ja ik was inderdaad op de fashionweek zondag! Jij ook, wat leuk! Hoe vond je het :)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke ingen heb je eruit gehaald. Ik wil denk ik ook dat mosterdgele jurkje maar dan in het poeder, die doet me echt denken aan een hm trend jurkje die toen heel gewild was een paar jaar geleden

    BeantwoordenVerwijderen